SCOALA GIMNAZIALA

“CONSTANTIN GHEORGHITA”

PODARI

________________________________

“Scoala te invata sa fii propriul tau dascal.”

NICOLAE IORGA

EMAIL: scoala_podari@yahoo.com
TEL.:    0351/17 27 37
Toate drepturile rezervate SCOALA GIMNAZIALA “CONSTANTIN GHEORGHITA” PODARI
Home Documente manageriale Elemente personalizate Structuri Scolare Proiecte ERASMUS+ Examene CAMBRIDGE CEAC CPEV Cadre didactice Cariere/job-uri scoala Proiecte europene Elevi Inscrieri scolare Evaluari nationale Scoala Altfel FESTIVITATI SCOALA Contact
PROIECTE
ERASMUS+

2023 - 2024

____________

 

Incepand cu anul scolar 2021-2022 Scoala Gimnaziala “Constantin Gheorghita”Podari a initiat in calitate de applicant si a participat in calitate de partener la derularea mai multor proiecte ERASMUS.

 

  PROIECTUL ERASMUS+ Ka1 "DEZVOLTAREA ABILITATILOR    DIGITALE PENTRU UN INVATAMANT DE CALITATE "2021-1-      RO01-KA122-SCH-000013212 la care aplicant a fost Scoala    Gimnaziala “C-tin Gheorghita” Podari si s-a desfasurat in        perioada 01.12.2021-31.05.2023.

 

Acest proiect a urmărit  dezvoltarea strategiilor de sprijin pentru profesori în vederea creșterii competențelor lor digitale. Profesorii participanții au descoperit aplicații educaționale digitale pentru predarea și învățarea elevilor, care au deveni un instrument de sprijin și vor susţine învățarea cu şanse egale pentru toti elevii, indiferent de mediul din care provin.

 

 

PROIECTUL ERASMUS+ KA2 "TECHNOLOGY FROM EVERYONE TO EACH AND EVERYONE OF US" 2021-1-PT01-KA220-SCH-000031592  la care Scoala Gimnaziala “C-tin Gheorghita” Podaria fost partener si s-a desfasurat in perioada 01.12.2021-31.12.2023. In cadrul acestui proiect scoala noastra a avut ca parteneri institutii din mai multe tari europene: Portugalia, Spania, Grecia, Bulgaria, Polonia ,Italia si Slovenia.

 

In cadrul acestui proiect s-a creat EPCL Translator - o aplicație, ușor de utilizat prin intermediul pictogramelor.Aplicatia este destinata celor care sunt supusi riscului de excludere cum sunt migrantii care sunt fortati sa plece intr-o tara straina,desi nu vorbesc nicio limba straina sau copii cu dizabilitati care au nevoie de metode alternative pentru a invata o limba straina. Acest limbaj pictografic european de comunicare (EPCL) a fost realizat in limbile tutoror participantilor la proiect. Echipa din scoala noastra s-a ocupat de realizarea in limba romana a pictogramelor. Aplicatia este disponibila in Magazin Play –Android si App store.

Acest instrument de invatare se dovedeste extrem de valoros in situatia in care te afli in fata cuiva cu care nu poti sa comunici in nicio limba pentru ca nu cunoaste decat limba maternal sau in cazul copiilor cu dizabilitati invatarea este mult mai usoara prin intermediul pictogramelor.

Scoala noastra a gazduit intalnirea de proiect a tutoror participantilor in aprilie 2023.

 

https://apps.apple.com/app/id6452801084

 

 

PROIECTUL ERASMUS 2021-1-RO01-Ka121-SCH-000012451 in care scoala noastra este MEMBRU CONSORTIU CJRAE,perioada de desfasurare este 2021-2027.

 

Acest proiect are ca obiectiv principal cresterea numarului de profesori din consortiu, cu precadare din mediul rural, care utilizeaza metode inovative pentru cresterea incluziunii copiilor si elevilor dezavantajati. Mai multe cadre didactice din scoala au participat la cursuri de formare.

 

 

   Școala Gimnazială “Constantin Gheorghita” Podari a obținut Acreditare Erasmus+ pentru domeniul Educație școlara în cadrul programului Erasmus+, finanțat de Uniunea Europeană, pentru perioada 01 martie 2023 – 31 decembrie 2027.

 

Scoala noastra are 4 obiective principale pe care le va urmari pe perioada de implementare a Acreditarii Erasmus:

 

Obiectiv 1.Cresterea  abilitatilor digitale ale profesorilor scolii pentru folosirea  instrumentelor virtuale si online si cresterea calitatii procesului educativ

 

Obiectiv 2. Cresterea abilitatilor profesorilor din scoala noastra legate de o atitudine prietenoasa fata de mediul inconjurator pentru a contribui la o societate atenta la resurse.

 

Obiectiv 3. Cresterea abilitatilor profesorilor  in domeniul incluziunii sociale ,pentru folosirea unor metode eficiente potrivite  categoriilor de elevi din mediile dezavantajate care frecventeaza scoala noastra.

 

Obiectiv 4.Dezvoltarea abilitatilor lingvistice  ale profesorilor scolii care nu pot participa la sesiuni de formare din cauza nivelului scazut de cunostinte.

 

Prin participarea la cursuri de formare finantate prin Programul Eramus+ al Uniunii Europene, profesorii scolii noastre vo avea o oportunitate de dezvoltare profesională și personal care va conduce la creșterea valorii actului educațional și a dimensiunii europene a școlii, va contribui la reducerea abandonului şcolar, la îmbunatățirea rezultatelor școlare a elevilor din grupurile de risc și crearea unui mediu pozitiv în școală.