SCOALA GIMNAZIALA
“CONSTANTIN GHEORGHITA”
PODARI
________________________________
“Scoala te invata sa fii propriul tau dascal.”
NICOLAE IORGA
2023 -
____________
Incepand cu anul scolar 2021-
Acest proiect a urmărit dezvoltarea strategiilor de sprijin pentru profesori în vederea creșterii competențelor lor digitale. Profesorii participanții au descoperit aplicații educaționale digitale pentru predarea și învățarea elevilor, care au deveni un instrument de sprijin și vor susţine învățarea cu şanse egale pentru toti elevii, indiferent de mediul din care provin.
PROIECTUL ERASMUS+ KA2 "TECHNOLOGY FROM EVERYONE TO EACH AND EVERYONE OF US" 2021-
In cadrul acestui proiect s-
Acest instrument de invatare se dovedeste extrem de valoros in situatia in care te afli in fata cuiva cu care nu poti sa comunici in nicio limba pentru ca nu cunoaste decat limba maternal sau in cazul copiilor cu dizabilitati invatarea este mult mai usoara prin intermediul pictogramelor.
Scoala noastra a gazduit intalnirea de proiect a tutoror participantilor in aprilie 2023.
https://apps.apple.com/app/id6452801084
PROIECTUL ERASMUS 2021-
Acest proiect are ca obiectiv principal cresterea numarului de profesori din consortiu, cu precadare din mediul rural, care utilizeaza metode inovative pentru cresterea incluziunii copiilor si elevilor dezavantajati. Mai multe cadre didactice din scoala au participat la cursuri de formare.
Școala Gimnazială “Constantin Gheorghita” Podari a obținut Acreditare Erasmus+ pentru domeniul Educație școlara în cadrul programului Erasmus+, finanțat de Uniunea Europeană, pentru perioada 01 martie 2023 – 31 decembrie 2027.
Scoala noastra are 4 obiective principale pe care le va urmari pe perioada de implementare a Acreditarii Erasmus:
Obiectiv 1.Cresterea abilitatilor digitale ale profesorilor scolii pentru folosirea instrumentelor virtuale si online si cresterea calitatii procesului educativ
Obiectiv 2. Cresterea abilitatilor profesorilor din scoala noastra legate de o atitudine prietenoasa fata de mediul inconjurator pentru a contribui la o societate atenta la resurse.
Obiectiv 3. Cresterea abilitatilor profesorilor in domeniul incluziunii sociale ,pentru folosirea unor metode eficiente potrivite categoriilor de elevi din mediile dezavantajate care frecventeaza scoala noastra.
Obiectiv 4.Dezvoltarea abilitatilor lingvistice ale profesorilor scolii care nu pot participa la sesiuni de formare din cauza nivelului scazut de cunostinte.
Prin participarea la cursuri de formare finantate prin Programul Eramus+ al Uniunii Europene, profesorii scolii noastre vo avea o oportunitate de dezvoltare profesională și personal care va conduce la creșterea valorii actului educațional și a dimensiunii europene a școlii, va contribui la reducerea abandonului şcolar, la îmbunatățirea rezultatelor școlare a elevilor din grupurile de risc și crearea unui mediu pozitiv în școală.